Skip to main content

GOALS – Sport en eetdagboek week 42

Reken deze week vooral niet op een ‘healthy’ eetdagboek! Ik bracht namelijk vier dagen door in Londen. Vier dagen vol met ontzettend lekker, veel en vooral ook ongezond eten. Genieten!!

  sporteetdagboek-wk42-ma
Maandag

Vandaag vertrek ik naar Londen! De wekker gaat om kwart voor 6 en om half 7 zit ik in de bus. Mijn ochtend bestaat uit reizen. Als we eenmaal het hostel hebben gevonden gaan we de stad in. We lopen heel wat kilometers en eten in leuke restaurantjes.

Ontbijt: Twee kwarkbollen met Optimel kwark citroen.
Ochtendsnacks: Appeltje.
Lunch: Pompoenpittenbroodje met kip.
Middagsnacks: Wat kaakjes.
Diner: Kip en ham pie met aardappelpuree, bimi en boontjes bij The Abbey.
Avondsnack: Nog meer kaakjes.


sporteetdagboek-wk42-di
Dinsdag
Wakker worden in het hostel! Na veel te weinig slaap… Ontbijten doen we iedere dag in het hostel. Naast de geplande bezoekjes lopen we vandaag ook heel weer wat af. Oxford street, de Big Ben en London Eye. Ook vandaag eten we weer gezellig onderweg, voor onderweg sla ik (iets te veel) in voor tussendoor.

Ontbijt: Boterham met ham, een appel en aan bakje magere perzik kwark.
Ochtendsnacks: Kaakjes.
Lunch: Burger met Pulled Pork en wat patatjes bij M&S.
Middagsnacks: Kaakjes, een zak winegums, chocoladereep en een Love Bar bij Pret.
Diner: Gegrilde kip met bbq saus, bacon en cheddar met hierbij patat en koolsalade. Als toetje een halve brownie met ijs.
Avondsnack: Halve reep Cadburry chocolade fruit en noten.

sporteetdagboek-wk42-wo
Woensdag

Derde dag in Londen. Omdat er voor deze avond een groepsdiner gepland staat bij Jamie’s Italian in Covent Garden besluiten we de rest van onze middag ook hier in de omgeving te besteden.

Ontbijt: Magere fruit kwark met cornflakes en een chocolade croissant in het hostel.
Ochtendsnacks: Koekjes.
Lunch: Kipnuggets met patat bij TGI Fridays.
Middagsnacks: Meer koekjes.
Diner: Vooraf Seasonal Vegatables, als hoofdgerecht Prawn Linguine en als dessert de Epic Brownie bij Jamie’s Italian.
Avondsnack: Halve reep Cadburry chocolade fruit en noten.

sporteetdagboek-wk42-do
Donderdag
Onze laatste dag in Londen, vanavond vertrekken we terug naar Amsterdam. Na een gepland bezoekje aan de BBC gaan we door naar Camden Town waar we nog wat rondwandelen en lunchen. Na een laatste bezoekje aan de supermarkt vertrekken we richting het vliegveld.

Ontbijt: Magere fruit kwark met cornflakes, een chocolade croissant en een appel in het hostel.
Lunch: Wrap Chicken Tandoori met salade bij The Ice Wharf.
Middagsnacks: Love bar, een appel en zak met Skittles.
Diner: Salade met kipfilet, avocado en dressing van Pret a Manger.
Avondsnack: Rest zak Skittles.

sporteetdagboek-wk42-vr
Vrijdag

Na al die drukte is het heerlijk om rustig wakker te worden van Nala haar geknuffel. De rest van de dag breng ik ontzettend lui door op de bank…

Ontbijt: Havermout met banaan en pindakaas.
Ochtendsnacks: Rijstwafel bbq smaak met belegen kaas.
Lunch: Crackers met casselerrib en een schaaltje magere kwark met eiwitpoeder.
Middagsnacks: Rijstwafel bbq, rijstwafel met pindakaas, meer pindakaas en een klein schaaltje magere kwark met cruesli.
Diner: Zilvervliesrijst, kipfilet en roerbakgroente.
Avondsnack: Magere kwark met eiwitpoeder en een paar handjes chips.

sporteetdagboek-wk42-za
Zaterdag

Ik heb al een hele tijd geen pijn meer en daarom wil ik vandaag weer een een poging wagen. Ontzettend zenuwachtig trek ik mijn hardloopschoenen aan met de bedoeling om 5 kilometer samen met mijn vriend te gaan hardlopen. Na iets meer dan een kilometer beginnen mijn kuiten pijn te doen, wat al snel doortrekt naar mijn schenen. Na 1,7 kilometer geef ik op en wandel ik alleen terug naar huis. Ik probeer de hele dag geen pindakaas te snoepen (wat lukt), maar snack tussendoor wel veel.

Ontbijt: Havermout met banaan en extra pure chocolade.
Ochtendsnacks: Rijstwafel met kipfilet.
Lunch: Tosti van zuivelspread light, kipfilet, rode pesto en spinazie.
Middagsnacks: Gedroogd fruit, augurken, rijstwafels, enzovoorts.
Diner: Wraps met spinazie, roerbakgroente en kipfilet.
Avondsnack: Magere kwark met eiwitpoeder, whey isolaat crispy en cacao nibs.

Sport: 1,7 kilometer hardlopen.

sporteetdagboek-wk42-zo
Zondag

Pas om kwart over 9 doe ik mijn ogen open! Dat is lang geleden, na een ontbijtje op bed ga ik aan de slag met mijn dumbells. Ik ben zo blij met deze set, nu kan ik in ieder geval nog iets!

Ontbijt: Mugcake van banaan, eiwitpoeder, havermout, en ei met magere kwark en extra pure chocolade.
Ochtendsnacks: Rijstwafel met kipfilet.
Lunch: Tosti van zuivelspread light, kipfilet, mozzarella, rode pesto en spinazie.
Middagsnacks: Stuk rijstevlaai kers, stokbrood met brie en salades.
Diner: Patat met snacks.
Avondsnack: Magere kwark met eiwitpoeder en snacks.

Sport: 30 min borst en triceps

Volgende week hoop ik mijn sportievere leventje weer op te pakken. Ik start aan de #Happydeherfstdoor challenge en ga weer netjes mijn (gezondere) voeding bij houden. Ook wil ik weer bezoekjes aan de sportschool gaan brengen om zo toch mijn cardio trainingen te kunnen blijven doen, nu hardlopen er voorlopig nog even niet in lijkt te zitten.

Hoe was jouw (sportieve) week? Laat het me weten in de comments!


Nathalie

Nathalie

Blogger missionnana.nl