Sport en eetdagboek week 38

GOALS – Sport en eetdagboek week 38

Ook deze week hield ik weer redelijk netjes mijn voeding en sportieve activiteiten bij. Het was een week met goede en mindere dagen. Benieuwd? Bekijk mijn sport- en eetdagboek..

sporteetdagboek-wk38-ma
Maandag

Ook deze maandag heb ik weer les, ik begin eigenlijk altijd om half 11 en ben rond een uur of 3 weer klaar.

Ontbijt: Chocolade chiapudding met kwark en banaan.
Ochtendsnack: Snack a Jack caramel met pindakaas.
Lunch: Maisbrood met zuivelspread en een bak magere kwark met eiwitpoeder en banaan.
Middagsnack: Rijstwafels met zuivelspread, kipfilet en ei, later nog een bakje kwark met eiwitpoeder.
Diner: Zilvervliesrijst met kipfilet, ui, paprika en chilibonen.
Avondsnack: Magere kwark met eiwitpoeder, cacao nibs, pindakaas en nectarine.

1711 calorieën, 205 gram koolhydraten, 45 gram vet, 125 gram eiwitten

Sport: Back & Biceps (3 sets) en Power 18 (3 sets)

sporteetdagboek-wk38-di
Dinsdag

Ik begin mijn dag met een interval training, hierna vertrek ik richting school. ’s Avonds eten we bij mijn schoonouders. Ik heb mijn voeding vandaag niet bijgehouden in de app, omdat ik nu toch niet precies weet wat ik binnen krijg.

Ontbijt: Magere kwark met eiwitpoeder, nectarine, granola en cacao nibs.
Ochtendsnack: Snack a Jack caramel met pindakaas.
Lunch: Twee maisboterhammen met light zuivelspread en wat blauwe druiven.
Middagsnack: Kwark met eiwitpoeder en ik snoep wat 30+ kaas en pindakaas.
Diner: Twee kippenkluifjes, gebakken krieltjes, groenteroerbak en sla met een gekookt ei.
Avondsnack: Magere kwark met eiwitpoeder, cacao nibs, whey isolaat crispy en later op de avond nog een aardbeienijsje.

Sport: HIIT 5,4km: warming up 5min + 9x 1:1 min + 5min cooling down

sporteetdagboek-wk38-wo
Woensdag
Mijn vrije dag, ik ben ontzettend productief bezig en heb dus weinig tijd om te snacken. Zoals je ziet krijg ik normaal gesproken veel calorieën tussendoor binnen, want nu heb er te weinig gegeten. Iets wat ik graag wil veranderen.

Ontbijt: Mugcake van banaan, een ei en havermout met magere kwark, cacao nibs en extra pure chocolade
Ochtendsnack: Rijstwafels barbecue smaak met kipfilet.
Lunch: Bulgur met mais, tomaat, komkommer, plakjes kipfilet en 30+ kaas, hierbij eet ik magere kwark met eiwitpoeder, cacao nibs en whey isolaat crispy
Middagsnack: Rijstwafels met zuivelspread en pindakaas.
Diner: Zilvervliesrijst, gebakken ui en een vakerkensfiletlapjes met gekookte wortel, courgette en sperziebonen.
Avondsnack: Blauwe druiven en magere kwark met eiwitpoeder, cacao nibs en whey isolaat crispy.

1445 calorieën, 159 gram koolhydraten, 41 gram vet, 110 gram eiwitten

Sport: LISS 4,4 kilometer en Legs of Steel Workout + 10 chair kicks + 10 weighted step ups (6 sets)

sporteetdagboek-wk38-do
Donderdag

Ik begin mijn dag weer met een rondje wandelen (gelukkig is het droog)! De rest van de dag breng ik door op school. ’s Avonds loop ik samen met mijn vriend mee met de plaatselijke Rabobank ClubkasRun. Wat is publiek toch fijn, ik loop ontzettend snel!

Ontbijt: Havermout met nectarine, gedroogde moerbeien en extra pure chocolade.
Ochtendsnack: Snack a Jack caramel met pindakaas.
Lunch: Bulgur met mais, wortel en sperziebonen, hierbij kwark met eiwitpoeder, cacao nibs en whey isolaat crispy.
Middagsnack: Rijstwafels barbecue smaak met kipfilet en later een bakje kwark met appel, kaneel en pindakaas.
Diner: Volkoren? spaghetti met kipfilet, wortel, tomaat, paprika en ui.
Avondsnack: Een aardbeienijsje, een handje tortilla chips en mijn standaard bakje kwark met eiwitpoeder.

1530 calorieën, 176 gram koolhydraten, 44 gram vet, 106 gram eiwitten

Sport: LISS 4,7 kilometer en 9 kilometer hardlopen

sporteetdagboek-wk38-vr
Vrijdag

Een dag thuis: werken, boodschappen, huiswerk, huishouden, sporten.. Druk, druk, druk! De dag vliegt voorbij. En o ja, die snelle kilometers van gisterenavond voel ik flink in mijn benen.

Ontbijt: Havermout met banaan, kaneel en pindakaas.
Ochtendsnack: Rijstwafels met kipfilet en komkommer.
Lunch: Bulgur met mais, wortel en sperziebonen, hierbij pompoenpitten crackers met zuivelspread en rookvlees en humus. Ook eet ik wat Skyr yoghurt.
Middagsnack: Bak kwark met eiwitpoeder en pindakaas en een aardbeienijsje.
Diner: Zilvervliesrijst met wortel, paprika, tomaat, spinazie en pangasiusfilet.
Avondsnack: Handje tortillachips en bakje kwark met eiwitpoeder.

1830 calorieën, 224 gram koolhydraten, 45 gram vet, 125 gram eiwitten

Sport: Kettlebell HIIT Workout + Standing side bends 25 reps each side

sporteetdagboek-wk38-za
Zaterdag

Er is vandaag markt in het dorp hier gaan we met vrienden heen. ’s Avonds ga ik naar een verjaardag. Wat eten betreft een rare en ongezonde dag dus.

Ontbijt: Havermout met banaan, kaneel en pindakaas.
Ochtendsnack: Rijstwafels met humus en pindakaas.
Lunch: Twee Oreo pindakaaskoekjes.
Middagsnack: Twee spelcrackers met pittige humus.
Diner: Stoofvlees met wortel, ui, paprika en zilvervliesrijst.
Avondsnack: Kwarktaart, toastjes met brie en eiersalade, nootjes en komkommer/wortel met Heks’nkaas.

sporteetdagboek-wk38-zo
Zondag

Gisterenavond sliepen we pas laat en dus word ik vanochtend pas om half 10 wakker! Ik heb heerlijk geslapen. Net na de middag ga ik mijn rondje hardlopen en de rest van de dag doe ik weinig. Ik heb met hardlopen nog steeds last vermoeide benen! Toch loop ik lekker, ik pak de brug mee als training voor de Zevenheuvelenloop.

Ontbijt: Havermout met nectarine, tropical eiwitpoeder, pompoenpitten en cacaonibs.
Ochtendsnack: Halve speltcracker met pindakaas.
Lunch: Een omelet van 2 eieren en havermout belegd met zuivelspread, spinazie en runderrookvlees.
Middagsnack: Skyr Framboos Cranberry en een rijstwafel barbecue smaak.
Diner: Gebakken aardappelblokjes met sperziebonen, gegrilde appel en varkensfiletlapjes.
Avondsnack: Plakje zelfgebakken chocolade appelmoescake en later op de avond mijn standaard bakje kwark met eiwitpoeder en toppings.

1696 calorieën, 189 gram koolhydraten, 44 gram vet, 127 gram eiwitten,

Sport: 11,6 kilometer hardlopen

Het snacken was ook deze week weer een rommeltje.. Sommige dagen gingen goed, andere dagen niet bepaald. Ik heb een caloriedoel gesteld per maaltijd voor de komende week en hoop dat dit mij gaat helpen grotere hoofdmaaltijden te eten en hierdoor minder te snacken over de dag. Niet dat ik geen tussendoortjes wil eten, dit is juist goed! Maar nu heb ik dagen dat ik de hele dag op zoek ben naar eten.. En dat is niet de bedoeling!

Hoe was jouw (sportieve) week?


Nathalie

Nathalie

Blogger missionnana.nl

Een gedachte over “GOALS – Sport en eetdagboek week 38

Reacties zijn gesloten.